dag 4

En ovana jag har är jag brukar vara så lat och inte borsta tänderna vilket är sjukt dåligt och äckligt, men har blivit bättre faktiskt. För förut kunde det gå typ 4-5 dagar innan jag borstade, bläää. Men borsta nästan 2 gånger varje dag nu, fast kan hända att jag "glömmer" nån dag....
Bara för jag var tvungen att ha min klackskor på mig igår haha
 
Dag 01-  Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.
Dag 02- Betydelsen av ditt bloggnamn.
Dag 03- Mina mål/önskningar/drömmar.
Dag 04- En ovana som du önskar att du inte hade
Dag 05- En bild från någonstans du har varit.
Dag 06- Vilken är din favorit-superhjälte, och varför?
Dag 07-  Mitt drömbröllop.
Dag 08- Vad jag skulle göra om jag hade en miljon.
Dag 09- vad jag åt idag.
Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.
Dag 11- Innehållet i min väska.
Dag 12- Din drömkille.
Dag 13- En bild hemifrån
Dag 14- En bild på dig och din familj
Dag 15-En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?
Dag 16- En till bild på dig själv.
Dag 17- Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 18- Min garderob
Dag 19- Smeknamn du har, och varför du har dom.
Dag 20- Någonting jag vill ha.
Dag 21- En bild på något som gör dig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0