10

                                  •Jag tycker facebook har blivit tråkigt.
                                  •Just nu har jag väldigt mycket sparade pengar,vilket är jätte najs!
                                  •Jag är VÄLDIGT nyfiken, vill veta allt.
                                  •Jag har jätte svårt för att bli brun.
                                  •Jag har kollat på alla 9 One tree hill säsonger 2 gånger.
                                  •Jag kan bli väldigt blyg i vissa situationer.
                                  •Jag vill flytta till Malmö eller Stockholm när jag bli äldre.
                                  •Mitt sämsta betyg är i Kemi.
                                  •Jag älskar högtider och tycker inte dom är överskattade.
                                  •Jag dricker 4 engeridrickor varje helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0