Onsdag 19/11

 

 
 Hej på er!
Slängde ihopp ett kollage på dagens bilder och en quote, så deep haha. Men har hållt på med min tumblr nån vecka nu och gud vad kul det är, kan sitta i flera timmar och bara kolla på bilder. Älskar sånt som heminredning, natur och röka, blir så kraftfullt. Som i collaget jag gjorde i inlägget nedan.
Sitter på praktiken (sista veeckan!!), har pluggat ordentligt idag, nästan klar med två uppgifter och skickade in en försenad med, dutti jag är. Det är väl allt som händer, sitter själv på pappis kontor för han är iväg och pratar med nån som inte jag fick följa med och göra, spanky time typ. Nej men ja, tur att jag har en dator om man säger så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0