Ny kategori

Hej på er finisar!
 
Fick en komentar som jag såg nu om att jag skulle göra en kategori "collage" så nu har jag gjort det. Kan bli bra att ha allt på samma ställe även fast jag är dålig att komma ihåg att välja just kategori på mina inlägg, blir alltid på allmänt hehe. 
 
Är nu i skolan och har rast en stund, fick sluta tidigare från förra lektionen. Så sitter här själv och chillar haha. Känns som dom här 3 veckorna av lov inte ens varit för det har gått så fort, gråter nästan lite älskar lov. 
 
Ikväll så ska jag inte göra så mycket speciellt, laga mat med pappa och sedan träffa Lina. Blir en lugn och skön fredag helt enkelt. Kan behövas det med ibland. Men imorgon bär det iväg på festligheter aka hemmafest haha, blir bra det.
 
Haa deet!
 
 Blid från matten imorse
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0