Orkar med allt och vara perfek

Kommer bli ett kasst inlägg eftersom det är från min mobil men måste får skriva av mig detta.

Är själv inne i någon slags svacka, har inte motivation eller ork till någonting. Har inte vart på en spanska lektion sedan innan sportlovet tex. Allt blir lidande och så mina närmsta.

Tjatar sönder på min kille, orkar inte träffa någon värst ofta och är inte taggad på något. Vill bara få mitt liv där jag bara kan vara varje dag, så vill jag ha det och får lite stress att det aldrig kommer blir så tyvärr.

Att inte känna någon ork till något och sedan ska ha de perfekta betygen, livet och kroppen går ej.

Lider varje dag när jag kollar mig i spegeln hur jag ser ut, vill bara bort från mig själv. Vet inte hur detta ska gå, men lite sommar och ledighet kanske skulle hjälpa.

Måste även försöka inse att det är ca 2-3 månader kvar av skolan. Kämpa får jag göra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0